لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  Ezlb9t10
لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  Ezlb9t10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  العرب جدعانالعرب جدعان  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف

كاتب الموضوعرسالة
magdyramadan
::مشرف عام::
::مشرف عام::
magdyramadan

العمل : طالب جامعى
علم الدوله : لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  Male_e10
المزاج : لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  9710

لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف    لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف  Emptyالأربعاء 01 يونيو 2011, 1:32 pm

لو عايز تعرف ازاي تلعب وانت راكب على ديناصور اوعلى نعامةاو تلعب ببطريق في pes 6 خش وانت تعرف

1-اختار الفرقة الي انت سوف تلعب بها
2-اختار الفرقة الي انت سوف تلاعبها
3-لماتيجي صورة الفلنة بتاعت كل فرقة اضغط start ثم غير بالاتجاهات واختار
الشكل الي انت سوف تلعب بةاذا كنت راكب على نعامة او راكب على ديناصور
اوتلعب ببطريق

هذا في pes 6 فقط

https://elarab.gid3an.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قفلت جوالك لاي سبب من الاسباب وتبي تعرف مين دق؟؟
» تعرف على بعض اسرار الجاسوس الاسرائيلى و مدى غروره